امانگلدی گرکز رییس ورزش وجوانان آق قلا صبح پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات آق محمد سلاق ، عبدالحامد میرزاعلی و آرش وکیلی از آق قلا به همراه بهمن سالمی و رحمان رئوفی از گنبدکاووس و عباس پورعسگری از مازندران در قالب تیم های ملی یک، دو و سه ایران در جدول اصلی رقابت ها حضور دارند.
به گفته وی؛ در بازی های روز نخست، تیم ملی سه ایران با ترکیب آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی به مصاف لتونی یک با ترکیب مارتینز پلاوینز – ادگارز تاکس رفت که ملی پوشان آق قلایی دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 19 مغلوب شدند.
وی افزود: تیم ملی دو ایران نیز با ترکیب عباس پورعسگری (مازندران) – آرش وکیلی از آق قلا در نخستین دیدار خود در جدول اصلی تور جهانی کیش دو بر صفر و با نتایج 23بر21ر21 بر19 مغلوب اندونزی یک با ترکیب اَد راچمان – محمد اشفیا شد.
به گزارش ایرنا تیم ملی یک ایران نیز با ترکیب رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینچه برون بازیکنان گنبدی خود به مصاف ایتالیا دو با ترکیب آندرآ ابیاتی – تیزیانو آندرآتا رفت که ملی پوشان کشور ما در این مسابقه دو بر یک مغلوب شدند.
ایتالیا در ست نخست 21 بر 18 مغلوب ایران شد اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 11 به پیروزی رسید.
پنجشنبه و در سومین روز تور جهانی سه ستاره کیش، نمایندگان ایران برای صعود به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها بازی دوم خود را برگزار می کنند.
براساس برنامه ایران یک (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینچه برون) در مقابل آلمان یک (نیلز الِرز – لورنز شومن)وارد میدان می شود و ایران سه (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی) به مصاف اسلوونی (نیک زملیاک – دنیل پوکرشنیک)می رود.
ایران دو نیز (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) جدالی با اتریش دو (مارتین ارماکورا – موریتس پریستوز) خواهد داشت.
در جدول اصلی تور سه ستاره والیبال ساحلی کیش 32 تیم شرکت دارند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.