فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 10 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سردار"سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم، طرح عملیاتی مقابله با قاچاق کالا به مدت سه روز با استفاده از همه ظرفیت ها و همکاری دستگاه های اجرایی برون سازمانی در سطح استان مازندران به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 105 هزار نخ سیگار و 197 بسته تنباکوی قاچاق از کشف 34 تن چوب آلات جنگلی قاچاق،440 عدد دارو، 1277قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 69 هزار عدد مواد غذایی و 603 عدد انواع نوشیدنی های خارجی قاچاق خبر داد.

سردار میرفیضی همچنین از کشف 34 تن چوب آلات قاچاق به همراه 54 دستگاه کولر گازی قاچاق، 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق خبر داد و افزود: 86 ثوب البسه، 70 لیتر سموم کشاورزی و 108 گرم طلای خارجی قاچاق از دیگر کشفیات این عملیات بوده است.

وی ارزش کشفیات این مقدار کالای قاچاق را قریب به 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص 10 دستگاه خودرو توقیف شد و 37 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را از اولویت های پلیس مازندران در سال 1397 اعلام کرد و افزود: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و توسعه اشتغالزایی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.