به گزارش خبرنگار ایرنا ، این پزشک بابلی که از شاگرادان پروفسور سمیعی است ، شب گذشته در مسجد نقیب کلای بابل این تعداد بیماران را که از سراسر مازندران بوده اند، همراه با ضیافت افطاری ویزیت کرد.
دکتر کتابچی در حاشیه ویزیت بیماران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که از سال 84 در این مسجد که توسط وی و فرزندانش احداث شده ، علاوه بر افطاری دادن ، بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کند .
وی افزود که برای ویزیت بیماران هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی افرادی که در حوزه مغز و اعصاب دچار مشکل هستند می توانند در این ضیافت افطاری حضور یافته و رایگان ویزیت می شوند.
کتابچی از ساخت بزرگ ترین حسینیه جهان در تهران خبر داد و گفت که تاکنون برای ساخت آن 50 میلیارد ریال هزینه شده است .
وی افزود : تکمیل این حسینیه بدون زمین نیازمند هزینه 150 میلیارد ریالی است در سال های آینده تامین و تکمیل خواهد شد.
این پزشک مازندرانی ساخت بزرگ ترین حسینیه جهان در ایران را به عنوان بزرگترین کشور شیعه نشین ضروری دانست و تاکید کرد که ساخت آن را با سرعت بیشتری به پایان خواهد برد .
دکتر کتابچی که در تهران فعالیت پزشکی دارد ، در طول سال نیز با سفر به مازندران به مناسبت های مختلف بیماران مغز و اعصاب استان را به صورت رایگان ویزیت می کند .
افسانه طالبی یکی از بیماران ساروی که شب گذشته افطاری را میهمان دکتر کتابچی بود و ویزیت رایگان نیز دریافت کرد به خبرنگار ایرنا گفت : قدرشناس زحمت این پزشک محبوب مازندرانی هستم که هزینه سفر به تهران را از روی دوشم خانواده ام برداشت و من امشب براحتی در این مسجد ویزیت شدم.
وی افزود : بیماری مغز و اعصاب به مدت 6 ماه است که بسیار نگرانم کرده است ولی به لطف خدا بعد از معاینه این پزشک با مهارت تشخیص داده شد که مورد خاص و خطرناکی نیست و بزودی مشکل حل خواهد شد.
در ضیافت افطاری و ویزیت رایگان برخی از شخصیت های مازندرانی از جمله آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و چند تن از مدیران کل دستگاههای اجرایی ، شهروندان و بیماران حضور داشتند.
دکتر سید ابراهیم کتابچی از متخصصان مطرح مغز و اعصاب ایران زاده 1324 شهرستان بابل در استان مازندران و از شاگردان پرفسور سمیعی است .
در حال حاضر یکی از فرزندان دکتر کتابچی هم در آلمان از شاگردان پروفسور سمیعی است .
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.