حسین اصغرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این گروهها که فعالیتشان از 25 اردیبهشت آغاز می شود ، بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف حضور دارند.
وی ادامه داد : در مدت 34 روزه فعالیت اکیپ های بازرسی ویژه ماه رمضان ، بازرسان با حضور در واحدهای صنفی موارد تخلف گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را پیگیری می کنند .
مدیر نظارت سازمان صنعت مازندران بیشترین تمرکز بازرسان در ماه رمضان را بر اقلام پرمصرف این ایام از جمله مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، شیرینی های مرسوم برای ماه روزه اعلام و تاکید کرد که بازرسان هرگونه تخلف در بازار را گزارش و پیگیری خواهند کرد.
اصغرزاده شماره 124 را به عنوان راه ارتباطی مردم با بازرسان معرفی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف ، موضوع را به این شماره گزارش دهند.
وی گفت : شهرودانی که تمایل دارند تا از نتیجه گزارش دهی خود به سامانه 124 مطلع شوند ، می توانند شماره تلفن خود را هم هنگام ثبت گزارش اعلام کنند.
وی خطاب به واحدهای صنفی مازندران از آنها خواست تا اقدامی خلاف قانون صنفی نداشته باشند و گفت : امیدواریم با رعایت موارد قانونی شاهد این نباشیم که پای مدیران واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی باز شود .
مازندران 150 هزار واحد صنفی دارد .
20961654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.