رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف کنندگان به عنوان راهبرد اصلی همواره در بازار یابی و حوزه کسب و کار مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد محمد پور عمران بعدازظهر امروز در ششمین همایش استانی تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه توجه به حقوق مصرف کنندگان از آموزه های دینی ما به شمار می آید ،اظهار داشت: امیدواریم همه ی دستگاه های اجرایی با راهبرد واحد برای ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتریان گام بردارند.

وی افزود: مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف کنندگان به عنوان راهبرد اصلی همواره در بازار یابی و حوزه کسب و کار مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با تاکید بر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان گفت: در حوزه تولید از 60 پرونده اقتصادی موردبررسی قرار گرفت 16 بنگاه اقتصادی که در ارزیابی نمره ی 70 به بالا داشتند به عنوان واحد نمونه انتخاب شدند.

محمدپور،کیفیت،رضایتمندی مشتری،خدمات قبل،حین و بعد و توجه به فرهنگ درستکاری و صداقت را از شاخصه های مهم برای ارزیابی واحدهای نمونه اقتصادی استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف کننده فرهنگی مدرن به شمار می آید، ادامه داد:مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا،در این مراسم از واحدهای نمونه اقتصادی استان و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.