به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت اسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری به اهمیت اخلاص در عمل در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود : مسؤلان نظام باید صادقانه با مردم صحبت کنند و اخلاص در عمل داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید از اختلاف و تفرقه و دوقطبی ‌سازی که خواست بدخواهان است ، پرهیز کنند ، ادامه داد : روسای قوا با حفظ وحدت باید در خدمت مسلمانان باشند و در واقع این مساله مهم تلاش برای حفظ انقلاب ، گسترش و تدوام آن است.
امام جمعه موقت ساری گفت : ایمان باید در قلب باشد نه در زبان ، ایمان باطنی است نه سطحی تا بتواند نجات بخش باشد و گرنه ایمان زبانی ریا است.
یوسف پور افزود : آنچه در قلب است باید بر زبان جاری شود، حتی در شوخی‌ها باید به صداقت توجه داشته باشیم.
یوسف‌پور با تبریک هفته معلم ، گفت : معلمان در کار خود موفق باشند و دانش‌آموزان را برای جامعه بالنده آموزش بدهند و به این وظیفه خطیر توجه کنند.
وی با اشاره به دهه آخر ماه شعبان ، بر ضرورت پاکیزگی و آماده‌سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان تاکید کرد و بیان داشت : اسلام با مسجد حفظ شده است و همه باید پاکیزگی مساجد را جدی بگیریم تا مردم در مکانی زیبا از فیوضات ماه رمضان برخوردار شوند.
امام جمعه موقت مرکز مازندران با طرح این سئوال که آیا در جامعه ما برادری ، برابری و عدل علی (ع) به خوبی مشهود است و آیا آنچه گفتیم ، عمل کردیم ؟ پاسخ داد : مسئولان و مدیران در همه دستگاههای اجرایی و فرهنگی باید توجه کنند که به آن چیزی که گفته ایم به طور شایسته نپرداخته ایم و باید به این نکته توجه و جبران کنیم.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.