به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در آئین نماز جمعه شهرستان با طرح این سئوال که چرا باید پول ایرانی به جیب خارجی‌ها برود ؟ افزود : البته تولیدکنندگان داخلی هم باید کیفیت کالای خود را بالا ببرند و از کار ندزدند ، آن وقت کسی به دنبال قاچاق کالا نیست.
او ادامه داد : ولی می‌بینیم که در تولیدات و حتی ساخت و سازها، برای مثال، کیفیت و تجهیزات ساختمان‌های دولتی، ایرادات زیادی وجود دارد که به دلیل همین دزدی از کار است.
آل‌حبیب گفت : از دولتمردان به دلیل تلاش برای ثبات قیمت ارز تشکر می‌کنم ولی توقع است که در اجرای تک‌نرخی بودن ارز جدی باشند.
وی افزود : وجود مدیران دوتابعیتی یکی از عوامل فساد است و پذیرفتنی نیست وقتی که در انتخاب بخشدار کلی استعلام می‌شود، برای مثال در انتخاب مدیرعامل بانک و نظایر آن کوتاهی می شود.
او ادامه داد : کسانی که بی‌مبالاتی می‌کنند و در نتیجهٔ این کوتاهی، مسئولانی که شایستگی ندارند به سمت می‌رسند مقصرند.
آل‌حبیب گفت: کسانی که در انقلاب بودند همین محرومان هستند و بیش از همه باید به فکر این گروه باشیم.
خطیب جمعه نوشهر بر لزوم استفاده از نیروهای مؤمن و جدید تأکید کرد و افزود: گاهی انگار قحط الرجال است زیرا بعضی‌ها از اول انقلاب تا حالا و در تمام دولت‌ها سمت دارند.
وی شکست حمله آمریکا در طبس را نشانهٔ به خاک مالیده شدن پوزهٔ این کشور برشمرد و گفت : امروز هم آمریکا موفق نمی‌شود و ترامپ احمق‌تر از اوباما است.
وی همچنین اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اظهار داشت: سپاه باید متدین و انقلابی بماند.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.