امام جمعه سلماس گفت: مسئولین با حل مشکلات مردم مانع سوءاستفاده دشمن از مطالبات بحق مردم شوند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان  با تاکید بر نقشه دشمنان برای فتنه انگیزی در کشور، تصریح کرد: مسئولین کشور باید برای مشکلات مردم گوش شنوا داشته باشند و با حل مشکلات مردم مانع سوءاستفاده دشمن از مطالبات بحق مردم شوند.

وی افزود: برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از گناه لازم است و مسلمانان باید به تقویت این سه مهم در زندگی خود بپردازند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) بیان کرد: هدف از تشکیل شورای عالی انقلاب هدایت اصول کلی انقلاب اسلامی و نظارت عالی بر جریان این انقلاب بود که برکات بسیاری را برای نظام دربرداشت و بی شک تشکیل این نهاد از دستاوردهای اندیشه های ناب و الهی امام خمینی است .

وی با قدردانی از هوشیاری، بصیرت و لحظه شناسی مردم در ناآرامی های اخیر تصریح کرد: اغتشاشات اخیر نتیجه موج سواری بر مطالبات مردمی و دخالت کشورهایی همچون آمریکا، اسرائیل، انگلیس، عربستان و نوچه‌های آنان بود.

امام جمعه سلماس همچنین با اشاره به تجمع اخیر مردم سلماس در محکومیت اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار سلماس با حضور پرشور خود مشت کوبنده‌ای به فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان زدند و نشان دادند که حامی نظام و ولایت فقیه هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.