ذکریا اشکپور روز سه شنبه با ارائه گزارشی از عملکرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در نوروز امسال افزود : این تعداد عملیات به نسبت مدت مشابه سال قبل که پنج هزار و 951 مورد عملیات انجام شد افزایش 20 درصدی داشت .
وی تعداد ماموریتهای غیر تصادفی در این مدت را پنج هزار و 99 مورد اعلام کرد و افزود : فراوانی تعداد عملیات در این بخش مربوط به بیماران قلبی و تنفسی است .
وی تعداد اعزام ماموریت های تصادفی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در این ایام را یک هزار و 946 مورد اعلام کرد و افزود : از این تعداد یک هزار و 316 نفر برای انجام کارهای درمانی و پزشکی به مراکز درمانی اعزام شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران همچنین تعداد افرادی که در صحنه حادثه فوت شدند را 11 نفر اعلام کرد و افزود : به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش 30 درصدی فوت شدگان را داشتیم .
اشکپور همچنین از برپایی 16 ایستگاه سلامت در نقاط مختلف استان مازندران به عنوان بخش دیگری از خدمات نوروزی اورژانس در این ایام نام برد .
وی گفت : در این مدت 2 هزار و 422 مسافر نوروزی به ایستگاه های سلامت برای کنترل قند و فشار خون مراجعه کردند که افزایش 2 برابری به نسبت سال قبل داشته است .
پارسال یک هزار و 259 مورد مراجعه به ایستگاه های نوروزی سلامت در مازندران ثبت شد .
آماده باش نوروزی اورژانس مازندران از 24 اسفند پارسال آغاز شد و تا 15 فروردین امسال ادامه دارد .
۸۴ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری با ۱۲۰ دستگاه امبولانس ، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس مازندران در ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی می کنند.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.