به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران دکتر مجتبی اکبری گفت:از آغاز طرح امدادونجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در 25اسفند 96 تا روزششم فروردین 97، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام 259 عملیات امدادی در نقاط مختلف استان ،خدمات موردنیاز را به 1447آسیب دیده ارائه نمایند.وی گفت:ارائه خدمات امدادی سرپایی به 717نفر،انتقال 127مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 41نفر از جمله این خدمات بوده است.

دکتر اکبری گفت: در این عملیاتها هزار و 305نفر نجاتگر و امدادگر در قالب 345تیم مجهز امدادی با بکارگیری 152دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

وی گفت: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی با 54 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به میهمانان ومسافرین نوروزی خدمت رسانی خواهد نمود تا شرایط مطلوبی را برای آرامش و سفر ایمن در سطح استان فراهم نماید.

وی افزود: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر 54ثابت و سیار ،75پست سیار موتوری ،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود. دکتراکبری افزود: در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و360نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 889751
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.