هادی عباس آبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی 26 پایگاه شهری و جاده‌ای با 29 دستگاه آمبولانس در سطح این شهرستانها واقع در غرب خراسان رضوی فعال شد.
وی ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون 121 ماموریت اورژانس مربوط به سوانح در غرب خراسان رضوی انجام شد که از این تعداد 57 ماموریت مربوط به تصادفهای جاده ای است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: در این مدت همچنین به 190 مصدوم خدمات امدادی ارائه شد که از این تعداد 109 مصدوم مربوط به حوادث جاده ای و بقیه مربوط به فوریتهای پزشکی داخلی بود.
وی افزود: همچنین در این مدت بالگرد اورژانس هوایی پنج سورتی پرواز انجام داد که منجر به امدادرسانی به 11 مصدوم حوادث جاده ای شد.
عباس آبادی ادامه داد: همچنین در ایام نوروز برای شتاب در خدمات رسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای اتوبوس اورژانس در مسیر جاده مستقر می‌شود.
وی گفت: جاده سبزوار - شاهرود یکی از پر رفت و آمدترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می‌شود و برای ایام نوروز به دلیل افزایش تصادفات جمعی اتوبوس اورژانس می‌تواند مصدومان حوادث رانندگی را با ظرفیت بالا به مراکز درمانی منتقل کند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7499/8144/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.