به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان که توسط جمعی از مدیران استان همراهی می شد، در نخستین روز سال جدید با حضور در این مجموعه ها، به استقبال از زائران بارگاه منور رضوی رفت و با اهدای شاخه ای گل از شماری از آنان استقبال کرد.
وی در این بازدید از بخش های مختلف خدمات دهی راه آهن و نیز نمایشگاه برپا شده در حوزه اقدامات فرهنگی این مجموعه به زائران رضوی دیدن کرد.
استاندار خراسان رضوی در ادامه با حضور در فرودگاه مشهد و استقبال از زائران، از فعالیت، اقدامات و خدمات نوروزی اداره کل فرودگاه های استان برای ارائه شرایط مطلوب و متفاوت با سال گذشته در خدمت دهی به زائران دیدن کرده و سطح خدمات امسال را نسبت به سال گذشته متفاوت و بهتر عنوان کرد.
رشیدیان با بیان اینکه ما در مشهد باید میزبانان خوبی برای مهمانان پایتخت فرهنگی جهان اسلام باشیم، گفت: در این راستا باید همه با همدلی و هماهنگی، زمینه لازم برای ارائه تسهیلات و خدمات مورد نیاز به این زائران را فراهم کنیم.
وی در ادامه از تمام کسانی که در فرودگاه، راه آهن و بخش های خدمات رسان برای ایجاد شرایط بهتر و مطلوب تر تلاش می کنند، قدردانی کرده و افزود: باید بدانیم میزبانی زائران امام رضا در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه ای دارد و در این راستا نباید از هیچ تلاشی فروگذاری کرد.
از ابتدای تعطلات نوروزی تاکنون افزون بر 89 هزار و 447 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل هوایی و 117 هزار و 210 نفر از طریق راه آهن به استان خراسان رضوی سفر کرده اند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.