به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی روز یکشنبه در آخرین نشست ستاد تسهیلات سفر استان که برای برنامه ریزی ایام تعطیلات نوروز برگزار شد ، افزود: ورود گسترده گردشگران و مسافران در تعطیلات نوروزی به مازندران، فرصت و ظرفیت خوبی در استان برای شکوفایی و رفع بسیاری از مشکلات به خصوص اقتصادی است .
او به کسانی که ادعای ماندگاری محصولات خود در انبار دارند گفت: کسانی که محصولات مانده در انبار دارند به جای نامه نگاری با مقامات و دست به دامن شدن مسئولان کشوری، زرنگی و هوشیاری و هنر داشته باشند و از این انبوه مسافران استفاده کنند تا محصول خود را در بازار نوروز بفروشند .
استاندار مازندران با اشاره به اینکه انبوه مسافران ،سرمایه هنگفتی را در این فصل به استان وارد می کنند، افزود : تولید کنندگان و انبار کنندگان با فرصت شناسی ، محصول خوب و با کیفیت در نمایشگاه نوروزی و مراکز پیش بینی شده عرضه کنند .
اسلامی فروش محصولات استان در نمایشگاه نوروزی را یک معامله شیرین دوسر برد دانست و گفت : تولید کنندگان خود را مشغول نامه نگاری نکنند و بازار نوروز را از دست ندهند .
وی همچنین بر ارائه تخفیف ویژه نوروزی توسط فروشندگان در زمینه های مختلف فعال در استان تاکید کرد و افزود: کسری فروش برخی از کسب و کارها را در نوروز برای مردم می توانیم از این طریق جبران کنیم.
ستاد سفر نوروز به ریاست استاندار مازندران و دبیری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان برای ارائه خدمات نوروزی از امروز فعال می شود و تا 14 فروردین 97 به کار خود ادامه می دهد .
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.