یوسف گران پاشا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ظرفیت هر یک از این واگن های ذخیره را حدود 60 مسفر اعلام کرد و افزود که این واگن ها در روزهای پیک سفر در صورت نیاز برای جا به جایی مسافر استفاده می شود .
وی گفت که این واگن های ذخیره در یکی از ایستگاههای مرکزی راه آهن شمال مستقر می شود تا در زمان حضور مسافران بیشتر وارد چرخه حمل و جا به جایی مسافران شود.
مدیرکل راه آهن شمال پیش بینی کرد که امسال نیز همچون تعطیلات نوروز سال های قبل از این واگن های ذخیره برای حمل مسافران استفاده شود .
راه آهن شمال در تعطیلات نوروزی گذشته 110 هزار مسافر را جا به جا کرد.
گران پاشا گفت که در روزهای عادی 16 رام قطار روزانه در مسیر حمل و نقل ریلی راه آهن شمال کشور تردد می کنند که چهار تا پنج هزار مسافر از این طریق جا به جا می شوند .
قطارهای راه آهن شمال علاوه بر مسیرهای محلی پلسفید به گرگان و بر عکس ، در مسیر های ساری به تهران و ساری به مشهد و بر عکس هم مسافر جا به جا می کند.
*** آماده باش نوروزی در راه آهن شمال
مدیرکل راه آهن شمال از آماده باش نیروهای این شرکت در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران در این مسیر خبر داد و گفت که فعالیت نوروزی نیروهای این اداره کل از 25 اسفند آغاز می شود و تا 15 فروردین 97 ادامه می یابد.
وی نوسازی امکانات و تجهیزات ایستگاههای راه آهن را از دیگر فعالیت های شرکت راه آهن شمال برای مطلوب سازی ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز 97 اعلام کرد.
مسیر ریلی شرکت راه آهن شمال به طول 400 کیلومتر از گرمسار در استان سمنان آغاز می شود و تا گرگان در استان گلستان ادامه دارد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.