به گزارش ایرنا محمد ابراهیم فروزانی، روز دوشنبه در نشست ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر نوروز 97 در شیراز افزود: بدون تردید سطح کیفی تسهیلات و خدمات نوروزی که به گردشگران و مسافران ارایه می شود بیانگر توانمندی های فارس و شان و شخصیت تک تک شهروندان استان است که در دید گردشگران نمود ویژه پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: تمام دستگاه های عضو ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر نیز باید برای خدمات رسانی مناسب به مسافران و گردشگران، برنامه ریزی و آمادگی کامل داشته باشند و گزارش های آنها معطوف به برنامه ها و وظایف خودشان باشد.
فرورانی بیان کرد: در نوروز 97 باید مقاصد گردشگری استان فارس که تا کنون کمتر مورد توجه بوده اند، به گردشگران و مسافران بیشتر معرفی شود تا این استان از مزایای اقتصادی صنعت گردشگری در ایام تعطیلات نوروزی، بیشترین بهره را بررد.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس افزود: شرایط سفر ممکن است در نوروز 97 تحت تاثیر شرایط اقتصادی در مقایسه با پارسال متفاوت باشد و گردشگری داخلی رونق بهتری داشته باشد.
وی، اجرای دقیق سیاست های ستاد سفر استان را نیازمند هم افزایی دستگاه های خدمات رسان و هماهنگی بین بخشی در ایام نوروز دانست و گفت: با توجه به اینکه طرح نوروزی از بیست و پنجم اسفند آغاز می شود، ضروری است تمام دستگاه های خدمات رسان با آمادگی بیشتر و مبتنی بر برنامه ریزی در تمام حوزه ها حضور فعالانه داشته باشند.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.