مدیر کل میراث فرهنگی البرز با بیان اینکه ۱۵ واحد از تاسیسات گردشگری استان از کمیسیون درجه بندی موفق به اخذ درجه شدند؛ از 4 ستاره شدن هتل دیزین البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج،فخرالدین صابری مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  استان البرز در نشست خبری، از برگزاری کمیسیون درجه بندی واحدهای گردشگری این استان خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه در تاسیسات گردشگری به گردشگران و مسافران استان البرز افزود: ارزیابی و استاندارد سازی تاسیسات گردشگری به عنوان یکی از اهداف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز مورد توجه است و در اولویت برنامه های نظارتی قرار دارد.

صابری افزود: بر اساس رویکرد ایجاد فضای رقابتی میان ارائه دهندگان خدمات گردشگری، درجه بندی این تاسیسات از اهمیت و نقش بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به این که مجموعه گردشگری، ورزشی و تفریحی دیزین با برنامه‌ریزی و ایجاد اصلاحات در ساختار مدیریتی، سازه‌ای و خدماتی نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی و به ویژه گردشگران علاقمند به ورزش‌های زمستانی دارد، اعلام کرد: هتل دیزین توانست در ارزیابی‌های اخیر شرکت تطبیق و استاندارد سازی ارتقاء یافته، به نخستین هتل ۴ ستاره استان البرز تبدیل شود. این هتل متعلق به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی است.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری البرز با تاکید بر ضرورت نظارت و پایش مستمر تاسیسات و موسسات گردشگری استان،گفت: علاوه بر هتل دیزین ۱۵ واحد دیگر از تاسیسات گردشگری استان از کمیسیون درجه بندی استان موفق به اخذ درجه شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.