به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : مخالفان حجاب و آنانی که دم از عدالت جنسی می‌زنند زن را در حد مانکن و برای التذاذ جنسی می‌خواهند.
وی گفت : حجاب موجب مصونیت زن است در حالی که مدعیان آزادی می‌خواهند زنان وسیله رونق اقتصادی باشد.
امام جمعه نوشهر با اشاره به موضوع حضور زنان در ورزشگاهها ، اظهار داشت : با توجه به نیمه‌ برهنه بودن ورزشکاران ، هیچ آدم باغیرتی نمی‌تواند راضی به حضور زنان در ورزشگاهها باشد.
وی افزود : این دسته امور و همچنین اتفاق اخیر در برج میلاد تهران ، یعنی رقص زنان در حضور مردان ، با عفت زنان سازگار نیست.
امام جمعه نوشهر گفت : به طرفداران کشف حجاب رضاخانی باید گفت شما در مدتی که بی‌حجابی را رواج داده‌اید چه گلی بر سر ملت زده‌اید؟
مشایخ هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و افزود : منابع طبیعی در فرهنگ دینی انفال نامیده می‌شود و مال همه است و بنا بر این تجاوز به منابع طبیعی تجاوز به حق همه است و ماموران ادارات منابع طبیعی باید جلو تجاوزات را بگیرند و دستگاه قضا هم باید دقت کند.
وی ادامه داد : با توجه به کم ‌بارانی امسال و افزایش احتمال آتش‌ سوزی در جنگل‌ها و مراتع ، لازم است مردم و مسئولان بیش از پیش تمهیدات لازم را اندیشیده و نکات ایمنی را رعایت کنند.
امام جمعه نوشهر همچنین با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری ، گفت : فقرا هم می‌خواهند در ایام عید ، رخت و لباس نو بپوشند و منتظر کمک خیران هستند.
وی افزود : شایسته است بازاری‌ها به سود کم قانع باشند و خانواده‌ها هم اسراف نکنند زیرا با اینکه خیلی‌ها از گرانی گله می‌کنند، به مقدار زیاد، بریز و بپاش و تشریفات هم دیده می‌شود و متاسفانه صدا و سیما هم به این امر دامن می‌زند و از دو ماه قبل مردم را برای خرید تحریک می‌کند.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.