به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: دشمنان نظام و منافقان مدام در شبکه های مجازی تبلیغ می کنند تا مردم را به بهانه رفع مشکلات به خیابان بکشانند.
وی اظهار کرد: وقتی مردم در خیابان تجمع می کنند آنگاه دشمن به فکر حل مشکلات مردم نیست و با دیکته کردن شعارهای ضد نظام، دل مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و مسئولان دلسوز نظام را آزرده می کند.
امام جمعه سبزوار با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخ خواسته های بحق ملت را بدهند، گفت: مشکلات مردم با پشت میزنشینی رفع نمی شود و مسئولان باید با حضور در میان جامعه و مردم برای رفع مشکلات چاره جویی کنند.
وی با بیان اینکه مشکل مردم از طریق واسطه ها به صورت درست به گوش مسئولان نمی رسد، افزود: مسئولان با تقسیم مرکز استان و شهر به چند ناحیه هر هفته به مناطق مشخص شده بروند تا مشکلات مردم را از نزدیک بشنوند.
امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه سپرده های مردم در برخی موسسات جمع شده، افزود: اینکه بانک مرکزی یک موسسه اعتباری را منحل می کند چرا از ابتدا جلوی آنرا نگرفته و اگر موسسات از سوی بانک مرکزی مجوز داشتند چرا اکنون پاسخگوی سپرده های مردم نیستید؟
وی ادامه داد: بیشتر صاحبان سپرده ها ، مردم مستضعف و محروم هستند که توان پرداخت اجاره منزل، قبوض آب ، برق و گاز خود را ندارند.
امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به افزایش قیمت آب، برق، گاز و تلفن افزود: نمایندگان مجلس باید گرانی گاز و برخی کالاهای اساسی مردم را بررسی کنند.
وی با اشاره به اینکه خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی به مردم قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، اظهار کرد : مردم با بصیرت ایران نیز قدردان دستاوردهای انقلاب هستند.
حجت الاسلام مقیسه با گرامیداشت سالروز 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: در حوادث سال 88 دشمن با شعار حذف ولایت فقیه ، در پی براندازی نظام بود.
وی همچنین از سفر روز گذشته آیت الله علم الهدی به سبزوار و دیدار با مردم، طلاب حوزه علمیه، دانشجویان و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان تشکر کرد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد .
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.