حجت الاسلام ناصر شکریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از 3هزار برنامه به همت تبلیغات اسلامی استان در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این برنامه ها در قالب 2هزار و 200 برنامه هیئت های مازندران در مساجد، اعزام 540 نفر از مبلغان خواهر و برادر، برگزاری برنامه در 600 مرکز و مؤسسه قرآنی و یکصد کانون فرهنگی تبلیغی انجام می شود.
وی افزود: به منظور ترویج مبانی و مفاهیم شخصیت نورانی و ارزشمند حضرت فاطمه زهرا (س)، در روز شهادت این بانوی گرامی، 75خطبه فدکیه زیارت خاصه حضرت زهرا(س) به صورت دسته جمعی قرائت خواهد شد و 80 دسته عزاداری در مناطق مختلف مازندران به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حرکت خواهند کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) و کرامات معنوی و فضایل اخلاقی ایشان در جامعه افزود: در این برنامه ها اجرای گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، محافل قرآنی از قبیل محفل انس با قرآن کریم، کرسی تلاوت و روضه خوانی به همراه مداحی و سینه زنی برگزار خواهد شد.
وی بر ضرورت اشاعه فرهنگ فاطمی در بین بانوان تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا(س) در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی الگوی برتر است و بانوان با الگوی برداری از زندگی ایشان علاوه بر این که در راه سعادتمند گام خواهند برداشت در تربیت فرزندان خود با بهره گیری از سیره و رفتار حضرت زهرا(س) فرزندانی با ایمان پرورش خواهند داد که آینده ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد.
مازندران دارای بیش از چهار هزارهیئت مذهبی و 3 هزار مسجد است.
1295/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.