به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر مونسان جمعه شب در فرودگاه رامسر مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.
وی قرار است در نخستین روز از سفرش به استان مازندران در جمع کارآفرینان صنعت گردشگری مازندران در رامسر سخنرانی کند.
رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قرار است در جریان سفر 2 روزه به مازندران با حضور در شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد و آمل چند طرح گردشگری در این استان را افتتاح ‌کند.
افتتاح هتل آبارتمان ترنج م هتل کیمیا در رامسر ، هتل آپارتمان وستا در تنکابن و افتتاح مجموعه بوم گردی ننه گل ابرو از جمله برنامه های معاون رئیس جمهوری در صبح شنبه در غرب مازندران است.
همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قرار است فردا از کارگاه منبت و مجموعه ساحلی نمک‌آبرود در چالوس و پروژه‌های هتل 5 ستاره آراز و کاسپین در نوشهر و مجتمع تفریحی دشت نور در شهرستان نور بازدید کند.
افتتاح رستوران درجه‌یک ممتاز حاج‌محسن و آغاز فاز 2 این مجموعه در محمودآباد و افتتاح هتل‌المپیک دانشگاه شمال در شهرستان آمل پایان‌بخش برنامه‌های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان مازندران است.
شهرستان 70 هزار نفری رامسر واقع درغرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
سالانه مازندران پذیرای بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر است.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** حسن فلاحتی
1654/1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.