کریم حمیدوند روز سه شنبه در سومین جلسه اعضای کمیته برنامه ریزی نهاوند افزود: هیچ توجیهی از سوی مدیران چنین دستگاه هایی پذیرفته نیست و در واقع راکد ماندن اینگونه طرح ها نوعی کم کاری است.
حمیدوند عزم استاندار همدان برای برخورد با مسئولان دستگاه هایی که کم کاری می کنند را جدی عنوان کرد و گفت: در این زمینه عملکردها مستند سازی و به استاندار ارایه می شوند.
فرماندار نهاوند گفت: به منظور تکمیل طرح های عمرانی باید مدیران شهرستانی با مدیران کل ارتباط لازم را داشته باشند و از اعتبارات ملی سهم شهرستان را جذب کنند.
رئیس کمیته برنامه ریزی نهاوند با اشاره به موقعیت گردشگری نهاوند گفت: شهرستان نهاوند از موقعیت گردشگری خاصی در زمینه جاذبه های طبیعی برخوردار است لذا باید همایشی در این زمینه برگزار شود.
حمیدوند گفت: به منظور برگزاری همایشی علمی، از سوی استاندار همدان 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است که تا کنون این رقم به شهرستان داده نشده و لازم است پیگیری های لازم از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، در سال جاری بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار از سوی کمیته برنامه ریزی بین دستگاه های شهرستان نهاوند توزیع شده است.
7525/2090
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.