به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقات که از جدول اصلی وگروه ( آ A ) که استادان بزرگ و بین المللی حضور دارند ، پرهام مقصودلو شطرنج باز گلستانی تیم ملی ایران که چهارشنبه شب در یک رقابت حساس 'پاول پونکراتف' استاد بزرگ روسیه را شکست داده بود در میز شماره دو به مصاف امیررضا پوررمضانعلی می رود و ' یوری کوزوبوف ' اوکراینی به مصاف حریفی از آذربایجان خواهد رفت.
پاول پونکارتوف استاد بزرگ روس ها که در دور ششم برابر استاد بزرگ ایران تن به شکست داده بود ، برای بازپس گیری صدر جدول شطرنج باز سرسخت آذربایجانی به نام ' آذر میرزایف' استاد بزرگ آذربایجان را پیش رو دارد.
تا پایان دور ششم این مسابقات و در جدول رده بندی گروه (آ A) سید محمد امین طباطبایی از تهران ، یوری کوزوبوف از اوکراین، محسن مقصودلو ازخراسان رضوی و پرهام مقصودلو از گلستان هرکدام با 5 امتیاز در صدر قرار دارند.
همچنین دور نهم این مسابقات در جدول گروه ( بی B) که آماتورها حضور دارند ، نیز همزمان آغاز شد.
در این جدول علیرضا مقدم از گیلان با کسب 7 امتیاز همچنان صدرنشین این گروه است و محمود اسکندری و پویان دوستکام و مسعود طالبی با 6 امتیاز در رده های بعدی جدول قرار دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ( اکسین کاپ ) با رقابت 353 شطرنج باز داخلی و خارجی از 24 کشور دنیا شامگاه شنبه در مجتمع تجاری و رفاهی اکسین شهرستان آمل آغاز شد و تا روز شنبه 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات 46 شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجی به همراه شطرنج بازان ملی پوش و مدعی استانهای کشور حضور دارند.
این مسابقات در 2 جدول استادان بزرگ شطرنج و آماتورها برگزار می شود که 82 شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در جدول (آ A) در 9 دور و 271 نفر نیز در جدول گروه (بی B) در 11 دور به روش سوئیسی باهم رقابت می کنند.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.