به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان دور سوم و در جدول گروه ( آ A ) که یکشنبه شب با رقابت استادان بزرگ و بین المللی در مجموعه تجاری رفاهی اکسین آمل برگزار شد ، محمدامینی طباطبایی استاد بزرگ شطرنج ایران برابر ' آذر میرزایف ' از جمهوری آذربایجان و علیرضا فیروزجاء از مازندران برابر هم استانی خود آرین غلامی پیروز شدند و مسعود مصدق پور یکی از بخت های نخست قهرمانی در این جدول برابر ' یوری کوزوبوف ' از اوکراین به مساوی رضایت داد.
تا پایان دور سوم در جدول گروه ( آ A) ' پاول پونکارتوف' استاد بزرگ روسیه ، محمدامین طباطبایی و امیررمضانعلی پور هر کدام با 6 امتیاز با بهترین پوئن در رده های اول تا سوم قرار دارند.
در جدول گروه ( آA) 82 شطرنج باز داخلی و خارجی با رتبه استاد بزرگ و بین المللی حضور دارند.
دور سوم رقابت های جدول گروه ( بی B) که 271 شطرنج باز حضور دارند ، با شکست شانس های اول تا سوم قهرمانی و نیز پیروزی رضا نیکزاد از مازندران برابر آروین عادلی از اردبیل و ' ترشیا کانامالا ' از ایرلند برابر سید بهرنگ کبودی از ایران به پایان رسید.
در جدول گروه (بی B) تا پایان دور سوم این مسابقات علیرضا مقدم از تهران ، آراد نظری از گیلان و داود اصغروند از آذربایجان غربی با کسب بیشترین امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
دور چهارم این مسابقات صبح دوشنبه در مجموعه اکسین آمل پیگیری می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ( اکسین کاپ ) با رقابت 353 شطرنج باز داخلی و خارجی از 24 کشور دنیا شامگاه شنبه آغاز شد و تا روز شنبه 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات 46 شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجی به همراه شطرنج بازان ملی پوش و مدعی استانهای کشور حضور دارند.
این مسابقات در 2 جدول استادان بزرگ و آماتورها برگزار می شود که 82 شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در جدول (آ A) در 9 دور و 271 نفر نیز در جدول گروه ( B) در 11 دور به روش سوئیسی باهم رقابت می کنند.
برای نفرات برتر این مسابقات در مجموع حدود 500 میلیون ریال جایزه نقدی تعیین شده است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.