به گزارش ایرنا تیم نفت امیدیه در دیدار معوقه هفته دوم از دور برگشت بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو با نتیجه 14 بر 13 از سد تیم قدرتمند سایپا عبور کرد.
این دیدار حساس که تعیین کننده تیم دوم و سوم جدول بود با استقبال پرشور علاقه مندان به واترپلو از ساعت 16:00 روز یکشنبه در امیدیه آغاز شد.
تیم نفت امیدیه که از امتیاز میزبانی برخوردار بود در پایان این بازی موفق شد مهمان خود سایپا را در یک رقابت پایاپای و نفس گیر با نتیجه 14 بر 13 از پیش رو بردارد و با 20 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به تیم دانشگاه آزاد در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.
کوارتر اول و دوم این دیدار به ترتیب با نتایج 3 بر 2 و 4 بر 3 به سود تیم سایپا به پایان رسید اما کوارترهای سوم و چهارم این دیدار با نتایج 4 بر 2 و 5 بر 4 به سود نفتی های امیدیه به پایان رسید.
در پایان مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور، تیم های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه، سایپا و نفت و گاز گچساران عنوان های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
بدین ترتیب در مرحله پلی آف این رقابت ها تیم های نفت امیدیه و سایپا به مصاف یکدیگر می روند همچنین دو تیم دانشگاه آزاد و نفت و گاز گچساران دیگر بازی این مرحله را برگزار می کنند.
رضا جعفری سرمربی تیم نفت امیدیه پس از پیروزی تیمش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارایه دادند و تقریبا قدرت هر دو تیم برابر بود اما خوشحالم که از موقعیت های خود بهتر استفاده کرده و پیروز میدان شدیم.
وی افزود: در ابتدای بازی فوق العاده بد کار کردیم و از حریف خود عقب افتادیم اما در نیمه دوم و در کوارتر سوم کار را به تساوی کشاندیم و در ادامه با تلاش بازیکنانم توانستیم پیروز میدان شویم.
جعفری با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی نیستم، گفت: در طول هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و به لحاظ روحی بازیکنان مان را آماده این دیدار حساس کرده بودیم، اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می توانستیم با اختلاف بیش از یک گل حریف را شکست دهیم.
سرمربی تیم نفت امیدیه افزود: سایپا یکی از بهترین تیم های ایران محسوب می شود و سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ شد؛ آنها از بازیکنان ملی پوش بسیاری بهره می برند و به لحاظ هماهنگی در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتند.
وی به 2 بازی آینده تیمش مقابل سایپا در مرحله پلی آف اشاره کرد و گفت: امیدوارم در بازی های آینده اشتباهات خود را کاهش داده و بتوانیم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.به طور قطع در برابر تیم هایی همچون سایپا جایی برای اشتباه نداریم چرا که جبران آن بسیار سخت است.
جعفری به بازی دو تیم دانشگاه آزاد و سایپا اشاره کرد و افزود: تیم سایپا که از 10 بازیکن ملی پوش در رده بزرگسالان و جوانان بهره می برد در یک بازی عجیب با نتیجه 10 بر صفر در برابر دانشگاه آزاد تن به شکست داد که کسب این نتیجه برای اهالی واترپلو جای سئوال داشت و همین امر موجب شد که ما در رده دوم جدول قرار گیریم.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.