به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقات که در مجموعه اکسین آمل در حال برگزاری است، در جدول گروه ( A) که 82 شطرنج باز داخلی و خارجی با رتبه استاد بزرگ و بین المللی حضور دارند، ' علیرضافیروزجاء ' استاد بین المللی ازمازندران وقهرمان رده سنی نونهالان جهان به مصاف ' محمدحسین طباطبایی' ازتهران و استاد بزرگ شطرنج ایران خواهد رفت.
این دوشطرنج باز درحالی در این دور به مصاف هم خواهند رفت که طباطبایی درجدول گروه ( A)با 6 امتیازپیشتاز است و فیروزجاء نیز با 3 امتیاز در تعقیب مدعیان به دنبال کسب پیروزی است.
همچنین ' امیررضاپور رمضانعلی ' استادبین المللی از ایران با مهره سفید به مصاف ' پاول کارتف ' استاد بزرگ شطرنج روسیه خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تا پایان دور سوم در جدول گروه ( A) ' پاول پونکارتوف' استاد بزرگ روسیه ، محمدامین طباطبایی و امیررمضانعلی پور هر کدام با 6 امتیاز با بهترین پوئن در رده های اول تا سوم قرار دارند.
در جدول گروه ( B) تا پایان دور سوم این مسابقات علیرضا مقدم از تهران ، آراد نظری از گیلان و داود اصغروند از آذربایجان غربی با کسب بیشترین امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ( اکسین کاپ ) با رقابت 353 شطرنج باز از جمله 46 شطرنج باز خارجی از 24 کشور دنیا شامگاه شنبه آغاز شد و تا روز شنبه 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
این مسابقات در 2 جدول استادان بزرگ و آماتورها برگزار می شود که 82 شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در جدول ( A) در 9 دور و 271 نفر نیز در جدول گروه ( B) در 11 دور به روش سوئیسی باهم رقابت می کنند.
برای نفرات برتر این مسابقات در مجموع حدود 500 میلیون ریال جایزه نقدی تعیین شده است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.