به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجعفررسولی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان آمل گفت: برای اجری این طرح ها در مجموع 330میلیارد و 747 میلیون ریال از محل اعتبارهای استانی وشهرستانی هزینه شده و برخی شهروندان شهرهای آمل، دابودشت و امامزاده عبداله و ساکنان بیش از 142 روستا با بیش از 33هزار خانوار از مزایای آنها بهرمند خواهند شد.
وی به مهمترین طرح های قابل افتتاح دراین دهه در شهرستان آمل اشاره کرد وافزود: 11 طرح توسعه وتقویت برق رسانی، 10 مرکزبهداشتی ودرمانی، 6 طرح آب رسانی، 2 طرح گازرسانی روستایی، 7 طرح آسفالت روستایی ، اجرای طرح هادی روستایی ، 3 پارک محلات شهری ، و فضای روباز ورزشی از مهمترین طرح های عمرانی قابل افتتاح در این دهه در شهرستان آمل است.
فرماندارویژه شهرستان آمل اضافه کرد: علاوه بر بهره برداری از طرح های عمرانی ، 18 طرح های تولیدی وخدماتی به ارزش بیش از 781میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که برای 158 نفر نیز شغل ایجاد خواهد شد.
** خدمات دولت باید به مردم اطلاع رسانی شود
رسولی با تأکید بر اینکه در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب ونیز طرح های دولت به مردم نشان داده واطلاع رسانی شود، تصریح کرد: امسال پروژه های خوبی در آمل به بهره برداری می رسد که از برکات انقلاب اسلامی وتوجه ویژه دولت تدبیر وامید در این شهرستان بوده است.
وی ادامه داد: بی انصافی است که برخی ها از روی کینه ورزی خدمات ارزشمند پس از پیروزی انقلاب ونیز دولت را کم اهمیت می دانند، اما باید اعلام کنم که دولت در سالهای اخیر توجه خوبی در بخش های مختلف شهرستان آمل داشته که نمونه بارز آن اختصاص بیش از3هزار میلیارد ریال فقط برای اجرای طرح تعریض وچهارخطه کردن جاده هراز بوده است.
فرماندارویژه آمل، با بیان اینکه مردم متدین و انقلابی ایران همواره در تمام صحنه ها کنار هم هستند، تصریح کرد: به برکت قرآن، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و وحدت عموم مردم بعد از انقلاب با وجود مشکلاتی که دشمنان ایجاد می کنند، شاهد توسعه و پیشرفت انقلاب بوده و هستیم.
شهرستان آمل به عنوان یکی از شهرستانهای مرکزی مازندران دارای حدود 405هزار نفر جمعیت است.
خبرنگار: مهدی غلامی **انتشار دهنده:محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.