سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه تقارن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با دهه مبارک فجر، برنامه های طوری تنظیم شده که حرمت ایام فاطمیه حفظ و نگه داشته شود.
وی اظهارکرد: در اولین روز دهه فجر استاندار بوشهر به این شهرستان عزیمت و دراین مدت برنامه های مختلفی پیش بینی شده که ادای احترام به شهدا باحضور در گلزار شهدای روستای چهارروستایی، بازدید از طرح های شهرک صنعتی بندرریگ، جلسه رفع موانع تولید و با سرمایه گذاران و ملاقات عمومی بخشی از آن است.
فرماندارگناوه ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، گرامیداشت ایام فاطمیه، رژه وانت داران و تاکسی داران ، دیدار با ایثارگران ، افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی معلولان از دیگر برنامه های اولین روز دهه فجر دراین شهرستان است.
وی گفت: افتتاح و اجرای چندین طرح، آیین گلبانگ انقلاب، نمایشگاه عکس، دیدار با نیازمندان، پیاده روی ویژه کارکنان ادارات، مسابقه قرآن و سرود دانش آموزی ، یادواره 36 شهید دانش آموز و 6 شهید فرهنگی و شهدای روستاهای مال قاید، سربست و مال خلیفه، جلسه پرسش و پاسخ مسئولان با مردم و جشنواره عملکردها و ظرفیت های سازمان های مردم نهاد بخش دیگری از برنامه های دهه فجر است.
فرماندارگناوه گفت: جشن انقلاب ویژه بانوان و دیگر اقشار، جشنواره بازی های بومی و غذاهای محلی، تجلیل از برترین های کنکور و علمی مدارس، فریاد بانگ الله اکبر و نورافشانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی نیز اجرا می شود.
وی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم سلحشور این شهرستان از آنان برای حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و گفت: مرزنشینان خلیج فارس باحضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضمن خلق حماسه ای دیگر با امام و شهدا و رهبری تجدید بیعت می بندند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.