به گزارش ایرنا، علیرضا نصری شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح آبرسانی به 9 روستا، بهره برداری از ساختمان شهرداری، آسفالت معابر، افتتاح پارک کروکودیل و افتتاح مدرسه بخشی از طرح هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: در این دهه هم چنین 21 طرح در سه حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و گاز رسانی به شهر درگهان و روستای هُلُر با 275 میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی می شود.
نصری گفت: با آبرسانی به 9 روستای جزیره، جمع روستاهای قشم که از مزیت آب شرب شیرین و بهداشتی استفاده می کنند به 63 روستا افزایش می یابد و تا پایان امسال با انتقال آب شرب به 4 روستای باقیمانده، جشن آب در این جزیره برگزار می شود.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تا پیش از انقلاب اسلامی ایران همه خیزش ها و انقلاب ها در دنیا به یکی از دو قطب شرق و یا غرب وابسته بود اما امام خمینی (ره) راه نوینی به جهانیان معرفی کرد.
فرماندار قشم تصریح کرد: امام راحل با تاکید بر شعار «نه شرقی، نه غربی»، انقلابی مترقی در ایران ایجاد کرد و جمهوری اسلامی را به عنوان یک روش نوین حکومتی به جهانیان معرفی کرد که در نوع خود بی نظیر بود.
وی خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) راه و رسم توسعه و پیشرفت بر مبنای مردم سالاری دینی را آموخت و امروز در چهل سالگی این انقلاب شاهد موفقیت کشورمان در حوزه های مختلف هستیم.
برنامه های دهه فجر در شهرستان قشم همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه جاری با مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی آغاز می شود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.