به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد غلامی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برنامه های دهه فجر امسال در قالب 40 برنامه شاخص و توسط 22 کمیته در نقاط مختلف شهری، روستایی و جزایر هرمز، هنگام و لارک انجام می شود.
وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران، دیدار با ائمه جمعه شیعه و اهل سنت قشم و یادواره سردار شهید ذاکری از جمله برنامه های فرهنگی دهه فجر است.
غلامی تصریح کرد: تشکیل میز خدمت در مصلی، زنگ انقلاب، برگزاری گفتمان های مختلف دینی و برگزاری جشن در شب های فجر از دیگر برنامه های فرهنگی است که در دهه فجر برگزار می شود.
به گفته وی، گردهمایی روستائیان و جشن انقلاب، همایش تقدیر از برترین های قرآنی، مسابقات رزمی و رونمایی از کتاب نیز از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر به انجام می رسد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم اذعان کرد: بیشتر برنامه های فرهنگی دهه فجر با هدف انتقال آموزه های انقلاب به نسل جوان و نوجوان در این شهرستان اجرا می شود.
وی افزود: از آنجا که ائمه اطهار(ع) الگوی انقلاب اسلامی هستند، برنامه های امسال دهه فجر با رعایت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.
غلامی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اصحاب رسانه باید در کنار بازگو کردن کمبودها و نیازهای جامعه، با معرفی خدمات گسترده مسئولان نظام، نقش خود را در بی اثر کردن سیاست دشمنان انقلاب برای ناامید کردن مردم ایفا کنند.
وی افزود: جمهوری اسلامی علیرغم همه موانع در بسیاری از امور به ویژه در حوزه های پزشکی، نظامی، هوا-فضا، نانو، علوم مختلف و حوزه سیاست خارجی در جمع کشورهای مطرح جهانی قرار گرفته است.
برنامه های دهه فجر در شهرستان قشم همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه جاری با مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی آغاز می شود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.