کیوان فرح زاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این موافقت در نشستی که بتازگی با حضور معاون هماهنگی شرکت توانیر در ستاد شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد ، به دست آمد.
بر اساس گزارش های رسمی ، میزان خسارت سالانه ناشی از انشعابات غیر مجاز برق در غرب مازندران حدود 200 میلیارد ریال است که حدود 20 درصد آن تلفات برق ارزیابی می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران شناسایی انشعابات غیرمجاز با هدف پیشگیری از تلفات انرژی را اولویت برنامه های این شرکت معرفی و ابراز امیدوار کرد که با تخصیص اعتبارات موافقیت شده ، این اهداف محقق شود.
** تشکیل تیم های شناسائی انشعاب غیرمجاز
فرح زاد همچنین گفت که از ابتدای شهریور ماه امسال تاکنون 53 نفر برای شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز با هدف کاهش تلفات برق در شرکت توزیع برق غرب مازندران به کار گرفته شده اند.
وی افزود :‌ این نیروها بر اساس آزمایش هایی که روی کنتورهای عادی انجام دادند ، یکهزار و 520 مورد تخلف از جمله دستکاری و خرابی کنتور را شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای مالکان آن ها به بخش حقوقی این شرکت برای پیگرد قانونی معرفی کردند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت که از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش این نیروها میزان تلفات انرژی در این منطقه با حدود هفت درصد کاهش به 17.3 درصد رسیده است.
وی ارزش ریالی پیشگیری از تلفات انرژی برق طی این مدت در شهرستان های غرب مازندران را بیش از 17 میلیارد ریال اعلام کرد.
محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با 31 نقطه شهری و یکهزار و 251 روستا ، شهرستان های هستند که زیر پوشش شرکت توزیع غرب مازندران قرار دارند.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.