علیرضا علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در استان زنجان 11 هزار مشترک برق پنج آمپر در بافت های قدیمی استان و بازار زنجان وجود دارد که می توانند با دریافت تسهیلات 12 ماهه این میزان قدرت را به 25 و 23 آمپر تک فاز ارتقا دهند.
وی تاکید کرد: علاوه بر این مشترکان تعدادی از مجتمع های مسکونی و تجاری در استان زنجان دارای یک کنتور برق برای چندین واحد تجاری و مسکونی هستند که ساکنان این مجتمع ها نیز می توانند برای دریافت تسهیلات اقدام و انشعاب برق جداگانه خریداری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تعداد دیگری از منازل مسکونی برای مغازه های خود از انشعاب خانگی استفاده می کنند که این مشترکان نیز می توانند با دریافت تسهیلات ویژه، برای واحد تجاری خود انشعابی جداگانه خریداری کنند.
علیزاده خاطرنشان کرد: تسهیلات تبدیل آمپرهای پنج به 25 و 32 آمپر تک فاز با اقساط چهار تا 12 ماهه به طور مساوی و یکسان ارائه می شود.
وی اظهارکرد: مشترکان برقی که شرایط دریافت تسهیلات ویژه بهمن ماه را دارند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و امور برق اجرایی محل سکونت خود از این تسهیلات بهره مند شوند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: امکان واگذاری انشعاب برق برای متقاضیان سکونتگاه های غیررسمی و خارج از محدوده این استان فراهم شده است.
علیزاده یادآورشد: برای ساکنان در سکونتگاه های غیر رسمی و خارج از محدود که مجوزی ندارند انشعاب برق با اخذ تعهد سه ساله برای دائمی شدن محل سکونت آنها داده می شود.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به 410 هزار مشترک دارد.
بیش از 51 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.