فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از دستگیری باند سه نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در شهر آمل ، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "نعمت الله آزادی" گفت: در پی کسب خبری منبی بر فعالیت یک باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی های قضائی، با بررسی های همه جانبه و انجام تحقیقات پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که در منزلی ویلایی در یکی از روستا های این شهرستان سکونت داشتند دستگیر کردند .

سرهنگ آزادی ،تصریح کرد: ماموران در بازدید از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعل هویتی، تعدادی مهر ادارات دولتی و ابزار و آلات جعل از جمله پرینتر ، اسکنر و ...به همراه تجهیزات و ادوات جعل مهر و ... کشف کردند .

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه متهمان در بازجوئی ها با به کلاهبرداری به شیوه جعل اسناد و مدارک و اغفال شهروندان با وعده تبدیل اسناد عادی به اسناد رسمی نیز اعتراف کردند، بیان داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند .

سرهنگ آزادی در پایان از شهروندان خواست: امورات اداری خود را از طریق مراجع قانونی و با کسب راهنمائی از مراجع مربوطه انجام دهند تا در دام اشخاص فرصت طلب نیافتند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.