به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ رامین شمس روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس برخی گزارش ها مبنی بر سرقت از خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود : پس از شناسایی عوامل این باند ، در اقدامی غافلگیرانه و تخصصی ، سه سارق حرفه‌ای که یکی از آنها زن بود ، دستگیر شدند.
به گفته فرمانده انتظامی تنکابن ، از این افراد 2 دستگاه خودرو و مقادیر زیادی لوازم داخلی خودرو کشف و پس از تکمیل پرونده ، تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از انهدام باند دیگری که اقدام به سرقت خودرو در این شهرستان می کردند ، خبر داد و اظهار داشت : با تلاش پلیس آگاهی شهرستان تنکابن ، مخفیگاه این باند سارقین حرفه‌ای خودرو که در ساختمان‌های نیمه کاره و خصوصی سکونت داشتند ، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه اعضای آن به دام افتادند.
شمس با بیان اینکه چهار نفر در این زمینه دستگیر و به 18 فقره سرقت اعتراف کردند ، تصریح کرد : اموال سرقتی کشف‌ شده نیز تحویل مال‌باختگان شد و متهمان نیز با حکم مراجع قضایی ، روانه زندان شدند.
وی یادآور شد : شهروندان باید با دقت نظر هر گونه موارد مشکوک را شناسایی کرده و ضمن شناسایی و دقت در ظاهر افراد، موضوع را قبل از هر عملی به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.