به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیسروز جمعه به نقل از سرهنگ داریوش مردانی علام کرد: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح شناسایی سارقان سرقت های زنجیره ای منازل و طلاجات در یک ماه اخیر با انجام تحقیقات میدانی و گشت های نامحسوس ، از فردی ناشناس با خودرو سمند در محله بسیجیان گناوه مشکوک و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر و اقدام به بازرسی کردند.
وی گفت: در بازرسی از این خودرو مقادیری طلا از دریچه کولر کشف و برای بررسی و تحقیقات بیشتر متهم که 34 ساله و ساکن یکی از استان های همجوار بود در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی گناوه اظهارکرد: متهم در اعتراف های خود عنوان داشت که بصورت انفرادی اقدام به سرقت کرده و شب قبل از دستگیری از منزلی در محله روستای مال خلیفه مقادیری طلا به سرقت برده است.
وی گفت: سارق ابتدا منازل خالی از سکنه را شناسایی و سپس در ساعات کم تردد وارد منزل شده و اقدام به سرقت وسایل باارزش نظیر طلاجات می کرد.
وی اظهارکرد: متهم به کشف 15 فقره سرقت طلاجات منازل اعتراف که پس از تکمیل تحقیقات، به مالباختگان تحویل و سارق جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.