به گزارش خبرنگار ایرنا ، این فرد که تاکنون از شیوه و میزان کلاهبرداریش جزئیاتی منتشر نشده ، روز شنبه دستگیر و روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان کلاهبرداری های این فرد را بدون ارائه رقم ، ' زیاد ' توصیف کرد.
سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت که دستگیری این فرد در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان مامور یکی از سازمان های دولتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت
وی افزود : کارآگاهان مبارزه با جرائم خاص و جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از وی مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی کشف کردند.
سرهنگ گنجیان مقدم گفت که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی آمل به شهروندان توصیه کرد از افراد که خود را مامور دستگاههای دولتی معرفی می کنند ، کارت شناسائی معتبر درخواست کنند.
وی گفت : شهروندان باید توجه داشته باشند که ماموران دولتی نه با تجهیزات اداری ، بلکه با ارائه کارت شناسائی قابل شناسایی هستند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.