نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:گردشگری نیاز به زیر ساخت دارد.و جاده ها نیز باید برای ورود گردشگران و سرمایه گذاران آماده باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در نشست صمیمی علما،ائمه جمعه،مسئولین و مدیران روحانی نهادهای رهبری و حوزه ای علمیه استان با استاندار مازندران در سالن اهل البیت (ع) با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص)و هفته وحدت اظهار داشت:  متاسفانه  به حوزه صنعت ،گردشگری و کشاورزی  به خوبی پرداخته نشده است.

وی افزود: علمای ما در طول تاریخ انقلاب  همچنان با ولایت فقیه همراه بود و هیچگونه مشکلی با دولت ها نداشته اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:استان مازندران از ابتدای بیعیت خود با امان راحل همچنان بر سرباز انقلاب بوده و از آن تبعیت می کند.

وی بر تعامل افزون تر با روحانیون تاکید کرد و افزود: همفکری و همزبانی با روحانیت می تواند بخشی از مشکلات را حل کرد و اینکه ما به این وحدت و همگرایی در استان و کشور نیاز داریم.

آیت الله طبرسی خطاب به استاندار گفت:  دولتمردان زیر مجموعه شما به  اقامه نماز جماعات بیشتر توجه داشته باشند و اینکه در ادارات  ونماز جمعه  نیز به این امر مهم توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم از فرصت های موجود استان استفاده کرده و کارهای زیر بنایی انجام دادیم ادامه داد: خیلی تلاش کردیم اما هرگز نتوانستیم برای مسیولین محرومیت استان را ثابت کنیم.

آیت الله طبرسی ادامه داد: برخی از دولتمردان بر این باور بودند چون طبیعت مازندران خدادای است هیچگونه مشکلی  ندارد اما با حضور رهبر انقلاب در مازندران باعث شد تا مشکلات و ضعف های استان دیده شود.

وی محرومیت استان را مزمن دانست و گفت:اما اینطور نیست که این مشکلات قابل حل نباشد.

نماینده ولی فقیه بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: دو معضل مهم ،پارتی و پول باید از ادارات استان حدف شود.

وی اصلاح نظام خانوادگی ادارات را امری  لازم و ضروری دانست و گفت: باید اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری در این امر به خوبی در ادارات استان پیاده شود.

آیت الله طبرسی  به مشکلات استان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در بخش های صنعت ،کشاورزی و گردشگری رضایتمندی کامل وجود ندارد.

وی گردشگری و توسعه این صنعت را امری مهم در ارتقای اقتصاد جامعه دانست و عنوان کرد:گردشگری نیاز به زیر ساخت دارد.و جاده ها نیز باید برای ورود گردشگران و سرمایه گذاران آماده باشد.

آیت الله طبرسی به حمایت از کارخانه های استان پرداخت و گفت:بسیاری از کارخانه های فعال استان تعطیل شد و صنایع چوب و کاغذ و نکا چوب باقی ماند که آنها هم نیاز به حمایت همه جانبه دارند.

وی وجود صنایع تبدیلی در استان را نیز مهم عنوان کرد و گفت: ورود مرکبات و برنج در زمان برداشت این دو محصول معضلی است که نیاز به حمایت بیشتری دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.