به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان ارتش اظهار کرد: صنعت و قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست، چراکه دشمن تاکنون موضوعاتی چون انرژی هسته ای، حقوق بشر و موضعات دیگر را فقط برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان مطرح کرده است تا جاییکه به مذاکره در برجام رسید و امروز از برجام عبور و موضوع دفاعی مطرح می کنند.
وی به بی اعتمادی اروپا در برجام و مذاکرات نیز اشاره و افزود: دنیا بداند جمهوری اسلامی خطوط قرمزی دارد و تا پای جان مردم از این خطوط دفاع خواهند کرد و دیپلماسی کشور باید مقتدرانه با این موضوعات برخورد کند.
خطیب جمعه دهلران با اشاره به اینکه حتی مذاکره کنندگان نیز به بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا اذعان دارند، یادآور شد: همه باید در مقابل دشمن بد عهد و غیر قابل اعتماد ایستادگی کنند، گویا برجام مقدمه ای برای تحریم های دیگر بود.
موسوی با اشاره به این بیان رهبری که برجام خسارت محض بود، افزود: مسئولان خطوط قرمز را رعایت و پاسخ کوبنده ای به دشمنان بدهند.
وی به اربعین و عبور زائرین از مسیر دهلران اشاره و اضافه کرد: مسیر دهلران به جهت دسترسی به خط ریلی اندیمشک، خط هوایی دزفول و جاده دسترسی مناسب در کانون توجه مسئولان باشد و از طرفی اختصاص بودجه از ستاد اربعین به مسیرها و زیرساخت های اربعین مد نظر باشد.
موسوی هشت آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی را یادآور شد و گفت: نقش دانش آموزان در دفاع مقدس بخوبی آشکار است و امروز باید در سنگر تعلیم و تربیت و جنگ نرم باید نقش خود را در مقابل دشمن بخوبی ایفا کنند.
وی به سوابق شهرستان دهلران در دفاع مقدس اشاره و افزود: با توجه به نقش و حماسه آفرینی این مردم در دفاع از انقلاب و ارزش ها نیاز است امروز مسئولین خدماتی برای یک زندگی همراه با رفاه نسبی در این شهرستان فراهم کنند.
امام جمعه دهلران با اشاره به دهم آبان سالروز آزادسازی دهلران و موسیان در عملیات محرم گفت: این مراسم باید در شهرستان بخوبی پوشش داده شود و مردم در انجام این مراسم حضوری چشمگیر داشته باشند.
وی در پایان بر رعایت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: رعایت عفاف و حجاب و شئونات دینی در جامعه از موضوعات مهمی است که خانواده ها باید به فرزندان خود تذکر دهند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.