فرمانده سپاه ساری گفت:مقابله با جنگ نرم و آمادگی برای این تهدیدات با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، از اقدامات پیشگیرانه و شناخت مختلف ابعاد این تهدیدها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سرهنگ علی خادم بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با محوریت دهه مقدس وقف با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ماموریت بسیج حفظ ارزش های  انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تفکر بسیح ، تفکر اسلام ناب است و وجود این تفکر و مشکلات فراروی بسیج به خاطر نعمت  و نورانیتی است که در وجود مبارک اوست ، بنابراین بسیجی هرگز جا نمی زند، مایوس نمی شود و محکم در مقابل ارزش هایش ایستادگی می کند.

فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه بسیج یک پیام همگانی است گفت: آنهایی که بسیج را انحصاری می دانند و آنرا به جناحی منتسب می کنند، دشمن بسیج هستند .

وی به ویژگی‌های تفکر بسیجی اشاره کرد و شناخت وضعیت کنونی را یکی از  ضروریات این نهاد  عنوان و افزود: ایمان و اخلاص، اطلاعت آگاهانه، ظلم‌ستیزی و ایستادن در کنار مظلومان جهان از ویژگی‌های بارز  تفکر بسیج است.

 خادم با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و بسط تفکر بسیجی  از ماموریت‌های  این نهاد است، گفت: تفکر بسیجی ملاک عمل است یعنی اگر خدشه‌ای به ارزش‌های اسلامی وارد شود، بسیج محکم می‌ایستد.

وی جذب، آموزش و به‌کارگیری را از دیگر ویژگیهای تفکر بسیجی دانست و ادامه داد:تواضع، شجاعت و دلاوری در خصیصه این نهاد نهفته است.

خادم  با اشاره به اینکه بسیج به دنبال هدف‌های مقدس است، اظهار داشت: ملاک و مبنای عمل بسیج، تفکر بسیجی است و  اهداف این نهاد همان شاخصه‌های اسلام ناب بوده  که در مفاهیم عدالت، امامت، اجتهاد و انتظار قابل بحث است.

 وی با بیان اینکه بسیج برای مقابله با هر تهدیدی آماده است، گفت: مقابله با جنگ نرم و آمادگی برای این تهدیدات با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، از اقدامات پیشگیرانه و شناخت مختلف ابعاد این تهدیدها است.

فرمانده سپاه ساری به شیطنت‌های دشمنان در مسائل داخلی کشور اشاره کرد و افزود: اختلاف‌افکنی در بین مسئولان و از بین بردن همدلی و وحدت کار جدی و مورد توجه دشمن است .

وی ما خودمان را با تاسیس نیروهای پدافند هوایی، موشکی، دریایی و ساخت ادوات زرهی و تاسیس  قرارگاه خاتم‌الا نبیاء برای وعده خداوند که پیروی حق بر باطل را نوید داد آماده کرده‌ایم .

فرمانده سپاه ساری،ساخت خانه های محروم را از اقدامات بسیج عنوان کرد و گفت:سال گذشته 5 میلیارد و 300 میلیون تسهیلات پرداخته شد و برای 329 نفر نیز اشتغال ایجاد شد.

وی از اجرای 580 برنامه شاخص در این هفته نام برد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف مهم ما به شمار می آید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.