نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زمینه اشتغال در کردستان مساعد و مطلوب است و با اقداماتی که صورت گرفته اشتغال در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امسال سال اشتغال و تولید است، افزود: شعاری که از سوی مقام معظم رهبری با توجه به اولویت‌ها انتخاب و همه متولیان امر باید اولویت اول را در سال‌جاری به اشتغال و دومین اولویت را به تولید و مابقی را به اولویت‌های دیگر بدهند.

وی اظهار داشت: بیکاری زمینه‌های فساد و سایر آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند لذا اهمیت دادن به این موضوع ضروری است.

حسینی‌شاهرودی زمینه اشتغال در کردستان را مساعد دانست و ابراز داشت: با کارهایی که ایجاد شده تا پایان سال شاهد تحقق این مهم در استان خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در گذشته غرب ادعا داشت که در بحث سرعت پیشرفت علمی در جهان است ولی اکنون در این زمینه ایران در جهان اول بوده و امید است به جایگاهی دست یابیم که به لحاظ علمی در کشور اول باشیم.

حسینی شاهرودی امنیت را در کشور مثبت ارزیابی کرد و عنوان کرد: با وجود دشمنان زیاد ایران توانست امنیت را در کشور حاکم کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به موضوع انتخابات و اهمیت آن نیز اشاره کرد و گفت: شرکت مردم ایران در انتخابات بالای 50 درصد است که در این زمینه از سایر کشورهای جهان پیشتاز هستیم.

وی ادامه داد: همه باید بستر حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نماییم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. 

وی گفت: اعتماد ملی به انتخابات موجب شده است مردم همواره در انتخابات‌ها حضوری چشمگیر داشته و در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.