استاندار مازندران که در مراسم روز ارتش در ساری سخن می گفت از روز ارتش به عنوان روز صلابت ، روز اقتدار و فداکاری یاد کرد و گفت : امروز ارتش ما یکی از ارتش های بزرگ جهان است

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار  29 فروردین روز ارتش یادگار امام راحل (ره ) دانست و گفت : ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب همواره در خدمت کشور بوده و امام راحل لحظه پیوستن ارتش به مردم را نقطه یاس طاغوت می دانستند.

وی افزود : ارتش در کنار مردم بود و با حضور ارتشیان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ارتش با تقدیم 48هزار شهید در کنار سایر قوای نظامی در خدمت انقلاب است.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : امروز باید افتخار کنیم در شرایطی هستیم که نیروهای مسلح ما با اقتدار در منطقه حضور دارند و در فرامرزها هم برای برقراری امنیت تلاش می کنند .

استاندار مازندران تصریح نمود : "توانستن" نماد امروز ارتش ماست که در خط ولایت فقیه حرکت و تلاش می کند

فلاح وجه تمایز ارتش ما با ارتش دیگر کشورها را در ایمان و تقوا دانست و گفت : امروز در سایه همدلی و انسجام نیروهای مسلح در مازندران استان مازندران از امنیت مناسب و پایدار برخوردار است و مازندران از امن ترین استان های کشور است

وی افزود : نیروی ارتش در زمان بروز حوادث غیرمترقبه در کنار مردم جای دارد و همدلی و اتفاق نظر بین نیروهای مسلح و مسوولان استان به خوبی دیده می شود.

وی روز ارتش را به ارتشیان غیور و نیروهای مسلح مازندران تبریک گفت و با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خواستار مشارکت و همکاری همه دستگاهها برای تحقق شعار سال و رونق تولید و افزایش اشتغال شد .

قبل از سخنان استاندار مازندران فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر هم طی سخنانی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ضامن صلح و آرامش هستند ،گفت: ایجاد صلح و آرامش با گسترش نیروی انسانی و تجهیزات و اداوات نظامی ضرورت هر کشور است.

امیردریادار دوم عرشه خرداد حکیمی خاطر نشان کرد: در همین راستا ، با درایت و تدبیر فرمانده کل قوا جمهوری اسلامی ایران ، امروز در کنار آموزش های مورد نیاز نیروهای مسلح ، ساخت اداوات و تجهیزات نظامی بومی نیز گسترش قابل توجهی کرده است.

وی امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را نشانه درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز امنیت و آرامش ایران قابل قیاس با امنیت دیگر کشورهای منطقه نیست.

در این مراسم یگان های نیروی زمینی و دریایی ارتش ، نیروهای انتظامی ، سپاه و بسیج و نیروهای مردمی جهاد سازندگی مازندران از مقابل جایگاه رژه رفتند

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.