سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری گفت: قرارگاه جهادی جهت حل مشکلات مردم منطقه و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهسازی بستر محلات تشکلیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد محبوب امروز در جلسه با کارگروه رسانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با بیان اینکه قرارگاه جهادی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی شکل گرفته است ،اظهار داشت : قرارگاه جهادی با درایت شهردار ساری جهت حل مشکلات مردم منطقه و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهسازی بستر محلات تشکلیل شده است.

وی بهبود کیفیت زندگی شهروندان آسیب دیده اجتماعی را از دیگر اهداف قرارگاه جهادی بیان کرد و در ادامه افزود: بررسی ، بازدید ، پیگیری و تحلیل آماری مشکلات مناطق آسیب دیده شامل ساخت و سازهای نامتعارف ، کف سازی های نامناسب در بستر محلات ، مشکلات زباله و بهداشت از اقدامات موثر قرارگاه جهادی در این مسیر می باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با تقدیر از سازمان هایی که شهرداری ساری را در این مسیر همراهی کردند، گفت: بسیج سازندگی ، سپاه ساری ، بنیاد برکت ، کمیته امداد ، بهزیستی و آموزش پرورش ارگانهایی هستند که در مسیر فعالیت های قرارگاه جهادی همکاری های خوبی با شهرداری ساری دارند.

محبوب از توزیع بسته فرهنگی و معیشتی خبر داد و گفت: قرارگاه جهادی به منظور آشنایی و معرفی خدمات رایگان این مرکز اقدام به توزیع بسته های فرهنگی و با شناسایی دانش آموزان نیازمند ، اقدام به توزیع بسته های آموزشی نمود.

وی تامین هزینه  درمان توسط خیرین ، پیگیری مطالبات مردمی ، اعزام بانوان بالای 40 سال به مشهد مقدس با همکاری مراکز نیکوکاری را از دیگر اقدامات این مرکز عنوان کرد.

محبوب برگزاری کلاس و کارگاه های ورزشی ، سلامت روان ، سلامت جسم و قرآن را نقطه عطف اقدامات قرارگاه عنوان کرد و افزود: استقبال خوب شهروندان از کارگاه ها و کلاس ها نشان دهنده رضایت نسبی شهروندان منطقه از اقدامات قرارگاه جهادی است.

محبوب افزود: طرح ویزیت رایگان ویژه اهالی کوی شهید غفاری که با مشارکت بسیج سازندگی و پایگاه بسیج منتظران مهدی و هیات امنای حسینه سید الشهدا برگزار گردید از طرح های خوب و زود بازده در این مناطق بود.

وی کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج را از دیگر اقدامات موثر قرارگاه۸ نام برد و گفت: بیماران سرطانی که به قرارگاه مراجعه نمودند طی ارتباط فی مابین با انجمن های همیاران بیماران سرطانی در خصوص تامین هزینه های درمان و فراهم نمودن شرایط بستری و معرفی آنها به بیمارستان های دولتی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

محبوب در پایان از تلاش و پیگیری تیم مدیریت شهری تقدیر کرد و گفت: بی شک حمایت مدیریت شهری از این پروژه ی بزرگ مسیر توسعه و ارائه خدمات شهروندی در تمام مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین را افزایش داده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با اعلام اینکه قرارگاه جهادی جهت حل مشکلات مردم منطقه و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهسازی بستر محلات تشکیل شده است،گفت: راه اندازی قرارگاه جهادی یکی از اقدامات موثر شهرداری ساری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.