به گزارش یکشنبه شب ایرنا، مریم بیدخام در بازدید از مراکز ترک اعتیاد ضمن ابراز رضایت از روند ایجاد مرکز ترک اعتیاد بانوان بهزیستی که به زودی در استان راه اندازی خواهد شد،افزود: ساماندهی امور بانوان معتاد در استان، همچنان همراهی و حمایت دولت و خیرین را می طلبد.
این مسئول همچنین گفت: باید تمامی نهادهای فرهنگی،اجتماعی،سمن ها و آحاد مردم در بحث پیشگیری و درمان اعتیاد خود را مسئول بدانند.
بیدخام با اشاره به افزایش اعتیاد بانوان در استان، راه اندازی گرم خانه برای بانوان آسیب دیده و معتاد را ضروری عنوان کرد و تاکید کرد: رعایت کرامت انسانی معتادان در مراکز درمانی باید حفظ و دقت بیشتری در این خصوص صورت بپذیرد.
سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند،اظهار کرد: توجه به سلامت بانوان از اقدام های اولویت دار دفتر امور اجتماعی استانداری در سال جاری خواهد بود چرا که سلامت زنان باعث تضمین سلامتی و شادابی اعضای خانواده و در نهایت سلامت جامعه خواهد شد و اگر اعتیاد دامن زنان یک جامعه را فرا بگیرد دیگر چیزی از بنیان خانواده نخواهد ماند.
وی، اعتیاد را یکی از تلخ ترین واقعیت های جامعه امروزی و زمینه ‌ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و ادامه داد: تنها راه برون رفت و پیشگیری از این پدیده، عزم همگانی و ساماندهی فرهنگی است تا جایی که همه مردم خود را در برابر آن مسئول بدانند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.