به گزارش خبرآنلاین از بابل - مهندس قربانعلی ولی زاده در مراسم معارفه خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین علیه السلام و یارانش اظهار کرد: امیدوارم که بتوانم در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و افزایش رضایت مندی شهروندان موفق و موثر باشم.

وی ضمن قدر دانی از زحمات آقای عباسپور، فرماندار سابق بابل، افزود : خداوند را شاکرم که پس از 22 سال خدمت در استان های ایلام، سمنان و قزوین و 11ماه تصدی بخشداری گتاب و کسب تجارب ارزنده ،خدمت به مردم شریف شهرستان بابل نصیب اینجانب شده است.
وی عنوان کرد: بنده اعتقاد دارم یک مدیر به تنهایی نمی‌تواند عملکرد مطلوب، موثر و کارآیی داشته باشد .قطعا عملکردی اثر بخش خواهد بود که همه اجزای سیستم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند. و این میسر نمیشود جز با حمایتها و همراهی روسای محترم ادارات، شوراهایاسلامی شهر و روستا، دستگاههای نظامی، انتظامی و قضایی، مقامات ارشد استانی، نمایندگان محترم مردم بابل در مجلس شورای اسلامی وائمه محترم جمعه علی الخصوص امام جمعه معزز بابل .و نتیجه این همراهی و همکاری خوش آیند خواهد بود و عملکرد مطلوب و مناسبی را به دنبال خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان بابل افزود: فرمانداری در امر خدمت رسانی به مردم مسئولیت سنگین، بزرگ و مهمی دارد، بدون تردید توفیق در این مسئولیت نیازمند تعامل و هم اندیشی و بکارگیری همه ظرفیت های موجود است.
فرماندار ویژه شهرستان بابل تصریح کرد: همیشه در طول دوران خدمتم سعی کردم با توکل به خداوند وتاسی از منویات مقام معظم رهبری و استعانت از خون شهدا و در راستای منافع ملی و خدمت به مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنم و از همه ظرفیت‌ها جهت رشد و توسعه در مسیر خدمتم استفاده کنم.
لذا بنای کار من بر مبنای صداقت ، شفافیت،حرکت در چارچوب قانون و پرهیز از تفرقه، استفاده ازتمام ظرفیت ‌های سیاسی مورد تایید نظام ، تکریم ارباب رجوع به عنوان ولی نعمتان نظام ، ایجاد وفاق و همگرایی و مهمترین اصل :اجرای برنامه ها و سیاست‌های دولت دکتر روحانی می باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بابل یادآور شد: شهرستان بابل به عنوان بزرگترین شهرستان استان و سومین شهرستان بزرگ استانهای شمالی کشور با وجود خدمات شایانی که در دولت های گذشته به آن ارائه شده، علی رغم برخورداری از شاخص های رشد و توسعه وظرفیت های اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی متاسفانه همچنان از تنگناها و مشکلات زیادی رنج میبرد.لذا از همین تریبون اعلام میکنم بنده دستان گرم
همه صاحب نظران،سرمایه‌گذاران،صاحبان قلم و اندیشه و اصحاب رسانه، اصناف و تشکل‌های مردم نهاد و همه کسانی که دل در گرو بابل عزیز دارند را به گرمی می‌فشارم و حمایت جدی خواهم کرد.چرا که معتقدم با هم افزایی و همگرایی و حمایت از بخش خصوصی می توان زمینه های رونق کسب و کار را فراهم کرد.
فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت:شهرستان بابل دارای ظرفیت های خوب و بالقوه ای در زمینه گردشگری،صنایع دستی، صنایع تبدیلی،کشاورزی، آموزشی، درمانی،فرهنگی و تجاری است که لازمه به بالفعل در آمدن آن تدوین استراتژی مشخص می باشد تاشاهد رشد و شکوفایی وتحول همه جانبه و اساسی در این شهرستان باشیم.
وی ادامه داد :مشارکت73درصدی مردم بابل در انتخابات ریاست جمهوری و رای قاطع مردم به دانشمند برجسته، دکتر حسن روحانی قطعا مسئولیت همه ما را در امر خدمتگزاری سنگین تر خواهدکرد.
ما باید از تمام ظرفیت‌ها در امر خدمت رسانی استفاده بکنیم و نباید موجبات دلسردی،ناامیدی و دلزدگی مردم را فراهم کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد : هر کس در هر سمت مدیریتی و مسئولیتی که قرار گرفته است باید برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم تلاش کند،به مردمی که شایسته بهترین خدمات هستند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد :دولت دوازدهم با همت همه مدیران و دلسوزان در سطوح ملی، استانی و شهرستانی در امر توسعه ی اقتصادی، مقابله با رکود،توسعه روابط خارجی، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه و اجرای منویات رهبری موفق و سربلند باشد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 752811
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.