علیرضا یونسی روز دوشنبه در این مراسم بیان کرد: دولت دوازدهم در انتصاب مدیران افرادی را انتخاب خواهد کرد که به برنامه های دولت اعتقاد داشته باشند و از سویی دیگر انگیزه لازم برای خدمت رسانی به مردم را داشته باشند.
قربانعلی ولی زاده بورا به عنوان فرماندار جدید بابل معارفه شد و از خدمات محمد تقی عباسپور فرماندار سابق این شهر تقدیر شد.
معاون استاندار مازندران اظهارداشت: در جامعه ما مردم بزرگ ترین سرمایه کشور محسوب می شوند و مردم محوری یکی از مزیت های دولت می باشد.
وی گفت: ما در کشور با مشکلاتی همانند بیکاری، طلاق و اعتیاد روبرو می باشیم و باید برای رفع این چالش ها با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود تلاش کنیم.
یونسی افزود: اجرای قانون در پیشرفت جامعه بسیار اثربخش است و دور زدن قانون زمینه فساد اداری را بوجود می آورد.
وی افزود: دولت دوازدهم مصمم است که با فساد اداری مبارزه کند و تمام مدیران استان مکلف شدند ظرف یک ماه آینده برنامه خود را برای مبارزه با فساد اداری ارائه کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: شهرستان بابل از جمله شهرهای بزرگ و مهم در شمال کشور محسوب می شود که امیدواریم فرماندار بابل با استفاده از همه ظرفیت ها در پیشرفت و توسعه همه جانبه این شهرستان تلاش کند.
محمد تقی عباسپور به مدت حدود 26 ماه سکاندارفرمانداری بابل را برعهده داشته است و امروز مسئولیت را به قربانعلی ولی زاده بورا 46 ساله سپرده که پیش از این به مدت 11 ماه بخشدار گتاب بوده است.
فرماندار جدید بابل در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل زمینه رضایتمندی عمومی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه فراهم شود.
قربانعلی ولی زاده بورا افزود: بدون تردید یک مدیر به تنهایی نمی تواند برنامه هایی که زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را فراهم می کند اجرایی کند بلکه باید با استفاده از ظرفیت های تمامی نیروهای اثربخش این مهم را انجام دهد.
وی گفت: به اجرای برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید مصمم هستیم و با صداقت و شفافیت و پرهیز از تفرقه سیاست های دولت را در شهرستان اجرایی کنیم.
وی بیان کرد: با حمایت از بخش خصوصی می توانیم زمینه رونق اقتصادی و اشتغال را فراهم کنیم و بدون تردید این امر در دستور کار مجموعه فرمانداری بابل قرار خواهد کرد.
قربانعلی ولی زاده بورا 46 ساله بعنوان هفدهمین فرماندار شهرستان بابل بعد از انقلاب اسلامی با سابقه 22 سال خدمت در وزارت کشور امروز دوشنبه در فرمانداری این شهرستان معارفه شد.
شهرستان 520 هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.