به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این مراسم گفت : شهدای بزرگ ما با اطاعت از ولایت فقیه و رهبری ، 8 سال دفاع مقدس را اداره کردند و جانانه در برابر دشمن ایستادند و اکنون پاسداشت شهدایی که استقلال و آزادی مان را مدیون آنان هستیم ، مهم ترین وظیفه ما است.
آیت الله نورالله طبرسی افزود : شهدای ما با درس آموزی در مکتب اهل بیت (ع) به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و در تمام دوران دفاع مقدس و عملیات ها با سربندهایی متبرک شده با نام اهل بیت (ع) وارد کارزار با دشمن شدند.
وی با قدردانی از حضور گسترده مردم برای برگزاری و برپایی این یادواره شهدا ، بیان داشت : شما در این روستای کوچک، کار بزرگ و ارزنده ای انجام داده اید که خدمات و ارزش این کار همواره در روستا و در مسائل فردی و اجتماعی جاری است و شهدا نظاره گر اعمال شما هستند.
طبرسی گفت : شهدا با خدای خود معامله کردند و با اطاعت از ولایت و در مسیر ولایت گام برداشتند و اکنون مهم ترین وظیفه ما برپایی همین یادواره ها در استمرار راه پر صلابت شهدا است.
وی افزود : شهدای ما درس آموخته مکتب امام حسین(ع) و امام علی(ع) بودند و با اطاعت از رهبر زمان خود وارد جنگ با دشمن شدند و اکنون ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و خون این شهدا در برابر دشمن و استکبار ایستاده است و دشمن حتی فکر حمله نظامی به ایران را نمی تواند در سر بپروارند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان با تاکید بر استمرار راه شهدا گفت: ولایتمداری و عمل به وصایای شهدا مهمترین وظیفه ما در قبال خون شهدا و این انقلاب است که باید در دستور کار قرار گیرد.
شهرستان 120 هزارنفری نکا در شرق مازندران بیش از 430 تقدیم انقلاب کرده است که بخش هزارجریب این شهرستان 104 شهید تقدیم کرده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.