به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در بیست و دومین دوره تداوم راویان فتح دفاع مقدس سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین که در معراج الشهداء برگزار شد، افزود: ذکر جمله و لعن دائم علی اعدائهم اجمعین به این خاطر است که ظلم و جنایت‌ هایی نظیر ظلم‌ و جنایاتی که توسط تکفیری ‌ها در سوریه و عراق رخ می‌دهد همچنان ادامه دارد و دشمن هنوز شمشیر و خنجرش را برنکشیده و محکم ایستاده است.
وی با بیان اینکه همیشه صف کفر و ایمان در مقابل یکدیگر قرار دارند،یادآور شد: نمی‌توان مساله دشمن را نادیده گرفت زیرا این مساله در قرآن به صورت جدی دیده شده و یک مساله موضوع معمولی به حساب نمی‌آید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به فداکاری‌ هایی که رزمندگان و مدافعان حرم در دفاع از حریم اسلام انجام می‌دهند اشاره کرد و گفت: بسیاری از کسانی که امروز در سوریه مشغول مبارزه با تکفیری ‌ها هستند، در دوران بازنشستگی قرار دارند و حضور آنها در حمایت از مسلمان ‌ها و مردم مظلوم کشورهای منطقه اجر و مزدشان را دو چندان کرده است.
به گفته امام جمعه قزوین، آثار و نتایج رشادت ‌های رزمندگان اسلام در سوریه بسیار چشمگیر است و هر روز شاهد موفقیت ‌های بیشتری در جبهه مقاومت هستیم.
وی در پایان با تاکید بر ثبت جنایت ‌های داعش و گروه‌ های تروریستی و تکفیری، افزود: همانگونه که راویان، جنایت ‌های بعثیی های عراقی را در دوران دفاع مقدس رویات می‌کنند، جنایت ‌های داعش نیز باید برای نسل‌ های آینده روایت شود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.