به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در این آئین گفت : امروز جوانان مسلمان با صلابت تر از دوران دفاع مقدس در برابر تکفیری ها و دشمنانن اسلام ایستاده اند.
حجت الاسلام علی شیرازی افزود : این شهدای مدافع حرم نمونه ای بارز از شجاعت و پایبندی به ارزش های عاشورایی هستند که در برابر تکفیری ها ایستادگی می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به تبلیغات 38 ساله دشمنان ،گفت : دشمن تلاش دارد تا روحیه مقاومت و اقتدار ملت ایران را تضعیف کند ولی مردم و شهدای مدافع حرم آنها را ناامید کردند.
وی به برگزاری انتخابات امسال اشاره کرد و افزود : مردم با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح پایبندی خود را به آرمان انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
او ادامه داد : مسئولان علاوه بر دفاع از دین ، باید از شهدای مدافع حرم در زندگی خود و کارشان الگو برداری کنند.
شیرازی تاکید کرد: دشمنان بدانند تا زمانی که یک بسیجی و پاسدار زنده است اجازه آسیب رساندن به انقلاب اسلامی را به آنان نخواهند داد زیرا ملت ایران پیرو فرهنگ عاشورایی است.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه شهدای مدافع حرم برپا بود که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.
'حسین بواس ' به همراه شهید ' شیخ الاسلامی ' از شهدای مدافع حرم شهرستان چالوس در غرب مازندران هستند.
در جریان عملیات خان طومان سوریه 13 نفر از دلیرمردان مازندران به شهادت رسیدند که تاکنون تنها پیکر 3 تن از انان به وطن بازگشته است.
شهید محمد بلباسی از قائم‌شهر، شهید علی جمشیدی از نور، شهید رضا حاجی‌زاده از آمل، شهید حسن رجایی‌فر از بابل، شهید سید رضا طاهر از بابل، شهید سیدجواد اسدی از ساری، شهید سعید کمالی از میاندرود، شهید محمود دادمهر از ساری، شهید علیرضا بربری از بابلسر، شهید علی عابدینی از فریدونکنار، شهید حسین مشتاقی از نکا، شهید رحیم کابلی از بهشهر و شهید یدالله قنبری از بهشهر از شهدای خان طومان هستند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1295/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.