به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سعید درخشنده بعد از ظهر امروز در بازدید از ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل قابل قبول نبوده و نیاز است در این زمینه مسئولین مربوطه اقدامات اساسی و تاثیرگذاری انجام دهند تا شاهد حضور تماشاگران زیادی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به بازدیدی که امروز از شهر اردبیل و فرودگاه انجام داده شده است، افزود: متاسفانه آن طور که تبلیغات برای مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل انجام داده شده باشد انجام داده نشده و نیاز است در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان و صدا و سیمای مرکز اردبیل تبلیغات اساسی را مبنای کار خود قرار دهند.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: انتظار می‌رود با تبلیغ گسترده و اطلاع‌رسانی وسیع در بازی‌های والیبال امیدهای آسیا شاهد حضور تماشاگران بیشتری باشیم، چرا که حضور تماشاگران در ورزشگاه می‌تواند شور و حال خاصی به مسابقات بدهد که نیاز است در این زمینه همگان تلاش خود را با جدیت بکارگیرند.

درخشنده بیان کرد: در حال حاضر 80 درصد ورزشگاه رضازاده اردبیل برای میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا آماده شده و با برنامه‌ریزیهای انجام شده در روزهای آینده این ورزشگاه به طور کامل تجهیز می‌شود تا مسابقات به صورت باشکوه در اردبیل برگزار شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسئولان استانی تصریح کرد: مسئولان استانی تمام تلاش خود را در این مدت انجام داده‌اند تا ورزشگاه رضازاده برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا آماده شود.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا از آمادگی مراکز اقامتی و خدماتی استان اردبیل برای استقبال از تیمهای مسابقات والیبال امیدهای آسیا خبر داد و افزود: در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد و با برنامه‌ریزهای انجام شده استان اردبیل میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621610
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.