رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به اینکه احیای والیبال استان اردبیل از سال 93 به میزبانی مسابقات آسیایی منجر شد، گفت: رنکینگ والیبال اردبیل از رتبه 27 توانست به زیر ۱۰ برسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل نادر فلاحی شامگاه دیروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به با احیای والیبال استان توانستیم راه را برای میزبانی بازی‌های آسیایی جوانان در استان اردبیل باز کنیم، گفت: این اولین بار است در بازی‌های آسیایی در خارج از تهران برگزار می شود چرا که این توانمندی از سوی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در اردبیل به تایید رسید.

رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به اینکه روند آماده سازی سالن ورزشی استان گفت: طبق تعهد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، 29 فروردین ماه دو سالن ورزشی استان اردبیل برای این مسابقات تحویل خواهد داد و نمایندگان فدراسیون برای بازدید نهایی در این زمان حضور خواهند یافت.

فلاحی اضافه کرد: این مسابقات با حضور ۱۱ تیم آسیایی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در استان اردبیل  در دو سالن رضازاده و شهید آسمانی اردبیل برگزار می شود بطوریکه این مسابقات می تواند به احیای جایگاه والیبال استان و کسب جایگاه جهانی  کمک و مسیر استان اردبیل را برای میزبانی مسابقات آسیایی در رشته های دیگر فراهم کند.

وی با بیان اینکه روزانه چهار بازی در این مسابقات انجام و اختتامیه آن نیز روز  19 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اضافه کرد:‌ به دلیل اهمیت بسیار بالای حضور تماشاگران در مسابقات اعلام کردیم تماشای بازی‌های آسیایی بصورت رایگان انجام  شود.

وی در ادامه به کاهش رنکینگ والیبال استان از27 به زیر ۱۰ خبر داد و گفت: از سال 93 تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا سطح والیبال استان را بالا ببریم چرا که استعدادهای قابل توجهی در این استان نهفته است و ورزشکاران این استان از لحاظ فیزیکی نیز می توانند پای پای استانهای دیگر رفته و در والیبال کشور نقش ایفا کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.