نادر فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با نزدیک شدن به آغاز مسابقات والیبال امیدهای آسیا که به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود برنامه‌های این دوره از بازیهای مقدماتی مشخص و تشریح شد تا هماهنگیهای لازم در این زمینه برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات انجام شود.

وی با اشاره به آغاز این دوره از مسابقات از 11 اردبهشت‌ماه در اردبیل گفت: بازیهای مقدماتی مسابقات والیبال امیدهای آسیا با حضور 12 کشور آسیایی برگزار خواهد که برای برگزاری این بازیها دو ورزشگاه شهید رضازاده و شهید آسمانی اردبیل تدارک دیده شده است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به گروه‌بندی کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات بیان کرد: در گروه A کشورهای ایران، فیلیپین و پاکستان، گروه B چین تایپه، قزاقستان و ازبکستان، گروه C چین، استرالیا و مالزی و در گروه D ژاپن، تایلند و سریلنکا قرار گرفته و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فلاحی تصریح کرد: رقابتهای مقدماتی این چهار گروه از روز 11 تا 13 اردیبهشت‌ماه برگزار شده و با مشخص شدن برندگان هر یک از گروه‌ها، از روز 15 تا 19 اردیبهشت‌ماه به مدت 4 روز نیز رقابتها بین برگزیدگان برای معرفی مقامهای نخست این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با بیان اینکه در روز 16 اردیبهشت‌ماه مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این مسابقات نیز در روز 19 اردیبهشت‌ماه با پایان یافتن این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

وی از آماده‌سازی زیرساختهای لازم برای برگزاری بازیهای مقدماتی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگیهای لازم با متولیان امر انجام شده و ورزشگاههای مورد نظر نیز به آماده‌سازی مطلوبی رسیده‌اند که پیش‌بینی می‌شود شاهد برگزاری خوب و مناسب این دوره از رقابتها در استان باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619847
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.